30 Ocak 2015 Cuma

Mobilyamızı aldık! :)

Ve nihayet güzel kızımın odasını seçebildik :) Uzun ve detaylı araştırmalar sonucu ne alacağımıza karar verebildik....

İzmir de meltem mobilya dan aldık...işçilikleri oldukça iyi..boyayı da bizden kullanıyorlarmış, direk güvendik :) Şubat sonu gelecek takımımız.. Odamzıda oyun için çok alan kalsın istedim, bir de kızım biraz büyüyünce nasıl bir odada uyumak istiyor kendi karar versin diye küçük karyola aldık...bulmak çok zor olsa da...her yerde büyüyen karyolalar...ben öyle bir karyolada büyümüştüm...parmaklıkları çıkınca eski cazibesini kaybetmişti canım karyola..seçenekler oldukça kısıtlı..İstanbul gibi çok seçenek yok...İzmir in bu konuda da alması gereken yollar var daha...

Takımımızı krem aldık...beyaza göre daha sıcak geldi bize...uyku setleriyle uyum problemi olabilir dediler ama bakalım göreceğiz...Dolap, karyola, oyuncak sandığı, raf ve isimliğimiz olacak...şifonyer istemedim, odayı çok boğmamak adına..Mobilyalarımız gelsin, son halini resimleyip paylaşıyor olacağım..


Oda temamızı kelebek yapmak istiyorum...Kızım de tıpkı babası gibi karnımdaki yüzlerce kelebek kıpırtısı ile geldi hayatıma :)


İlk 6 ay için park yatak aldık...bizim odamızda yanyana yatacağız kızımla...park yatağın yanı açılabiliyor...yani karyolaya dayayıp, kızımla gözgöze elele uyuyabileceğiz.. :) yanı açılabilen tek park yatak...annem özellikle uyardı elini tutarak uyuma kısmını...biz öyle yaparmışız..çok araştırdım...hatta beşik mi alayım parmaklıklı elimi uzatırım aradan derken, çok güzel denk geldi, tesadüfen buldum netten..babymax bedside...kraftın ürünüymüş...fiyatı da uygun..60x120.. kumaş kalitesi falan diğerlerinden farklı değil..sadece dönencesi yok, o da güzel oldu, istediğim, çok fonksiyonlu, güzel bir dönence alabileceğim.. :) sallanma aparatı da var, tireşimi de...kendi yatağına geçince oyun parkı olarak salonda yerini alacak :) bir de tabi gezmelerimizde kızımın uyku köşesi :) yaz tatili, ankara, antalya, istanbul...tüm aile ziyaretlerinde :)

Dün tüm gün yattım..bu hafta hastalık haftası oldu...gece 4 te başlayan karın ağrısı sabaha kadar devam etti.. :( bağırsaklarımı bozmuşum...eklemlerim çok ağrıyordu..gücüm sanki çekildi...doktorumu arayıp durumu anlattım, kızım için endişelenecek birşey yokmuş, rahat nefes aldım...kızımın hareketlerini hissettikçe bana moral oldu...kardeşim geldi, doktorumun önerdiği ilacı alarak...ablasına yemekler yaptı, ilgilendi ve iyileştirdi..kardeş can yarısı..canım benim ne zaman büyüdün de yemek yapmayı öğrendin :) herkesin bir kardeşi olmalı dedim dün bol bol...

Kızım son ultrasonda aynı Öznur teyzesi..o bize baktı, kızım da büyüyünce teyzesine bakacak..:) tekmeleriyle teyzoşa ben buradayım dedi :) duygusal güzel anlar yaşadık bir taraftan da.. :)

Bugün iyi hissediyorum, arada dinlenmem gerekiyor sanırım..enerjim tükeniyor, pek kabul etmesem de fiziksel olarak dayanamıyorum...neyse büyük kalemler bitti sayılır, bundan sonrası neyi nereden alacağım kısmı hazır.. sırayla tamamlayacağız..sıradaki en büyük kalem, yatağımız..oyunparkına pamuk, karyolamıza da yarı ortopedik almaya karar verdim...araştırmalarım şimdilik bunu gösteriyor, bakalım gerçekleşince yine paylaşıyor olacağım...

Bugünün resmini de ekleyelim kızımla :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder