18 Ocak 2015 Pazar

26. haftamız!

17 Ocak cumartesi glikoz yüklemesi için randevumuz vardı...kızımı görmüş olduk bu bahaneyle :) sağ eli alnındaydı yine...doktorumuzun deyimiyle dertli görünüyordu :) uykuda yakaladık...esnemesine şahit olduk kuzucumun :) yüzü çok belirginleşmiş...bunu ağzı...bana mı benzemeye başlamış artık ne :) 870 gr ve 36 cm yiz.. 2 gün önce doktorumuz 900 gr demişti ama kendisi iyi sallamışım dedi.. :) ve gelişimimiz 12 gün önden gidiyormuş..ben de 7,5 kilo almışım...gayet iyi, aynen devam... :)

gündeme oturan meşhur glikoz yüklemesi 75 gram şekerli suyun içilmesiymiş..hatta gazoz gibi birşeydi...açken, 1 saat sonra ve 2 saat sonra kanım alındı...sonuçlar normal..çok şükür..

bol yürüyüş tavsiye etti doktorumuz, dün ege üniversitesinin yürüyüş parkurunu denedik ve çok beğendik...3 km yürüdüm, akşam heryerim ağrıyordu, korkmadım diil ama alışık olmadığım için sanırım...bundan sonra sık sık yürümeye devam..

bacağımdaki kasılmalar devam ediyor..sadece gece uykudayken oluyor ve çığlık çığlığa uyandırıyor..bunun için magnezyum yazdı doktorum ve yürüyüşün işe yaracağını söyledi..gazdan uyuyamadığım durumlar için de bir ilaç verdi..çok kullanmamaya çalışıyorum..sadece zor durumlar için..

bu hafta perşembe günü yani tam da doğumgünümde :) 2. tetanoz aşımız var...sağlık ocağına gideceğim..onlar da glikoz yüklemesi sonuçlarını görmek istiyor...hatta yapalım dediler de yok dedim, hastanede yaptıracağım zaten..

çatlak için kullandığım lierac çatlak kremi bitmek üzere..artık günde en az 2 kez kullanıyorum..gerildiğimde
nemlendirdiğini, rahatlattığını hissediyorum..2. nin siparişini vereceğin...2,5 ayda bir tüp gibi tükettim...ilk olarak 4. ayda başlamıştık..


bu haftasonu alışveriş yoktu...haftaya siparişini verelim artık kızımın odasının diyoruz..bu hafta da inşallah kendi gardrobumuzun siparişini vereceğiz...aluminyum profilci bulduk haftasonu...marangozlar sayesinde mobilya üretim işini iyice öğreniyoruz sanırım.. :)
Bu haftanın resmi kızımın ultrasonundan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder