20 Ocak 2015 Salı

Doğal ürünler...

Bugün güne keyifsiz ve yorgun başladık..dün akşam kullandığım roll on da paraben olduğunu öğrendim ve buna nasıl dikkat etmem diye kendimi resmen yedim bitirdim...akşam alalacele 2 avmye gittik doğal kristal tuz alalım, roll on yerine diye...her ikisinde de bulamadık..İzmirde aradığımı bulamıyorum deyince bana abarttığımı söyleyen eşim sanırım artık bana hak vermeye başladı...

Bugün evde kullandığımız kimyasallara sardım..meğer parabeni ne çok dahil etmişiz hayatımıza..kanser olmamak mucize..evdeki herşeyi atasım geldi, temizlik malzemelerinden kozmetiğe...araştırdım çokça...organik olarak satılan temizlik malzemeleri de hep yerli..merdiven altı olmadığının garantisi de yok...onun için şimdilik kullanmaya devam..

bugün çatlak kremi siparişimi verecektim, hazır organiğe sarmışken onu da organik alayım istedim..bella b tummy honey butter isimli bir krem..daha doğrusu birçok yağdan oluşmuş bir karışım... abd satışı 15 $, ben 71 tl ye sipariş verdim, 105 tl ye satan da var...siparişini vedim, kullanınca yorumlarlarımı da eklerim.


özellikle emzirirken roll on kullanmamam gerektiğini öğrenmiş olmam sanıyorum moral verici :) bundan sonra alacağım kimyasalın arkasında paraben ifadesini kontrol etmem gerektiğini de sanıyorum kızım olmasa daha öğrenmezdim...acı gerçekle bu şekilde yüzleşmiş olmak can sıkıcı, umarım diğer hamilelerde en kısa sürede bu durumun farkına varır veya zaten farkındadır...

21.01.15
Dün evdeki tüm kimyasalların arkasını kontrol ettim...paraben yazanlar; eşimin deodorentı, benim makyaj malzemelerim ve makyaj temizleyicisi...diğerlerinde yazmıyor...acyip mutlu olmamı sağladı...yoksa piskopata bağlamak üzereydim.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder