15 Ocak 2015 Perşembe

Yogaya ara veriyoruz...

Dün akşam işten eve gidene kadar olan olmuş..evde lekeleri görünce şoka girdim, hemen telefona sarıldım...doktorumu arayıp durumu anlattım...saat 21:00 için randevulaştık, hastanede buluşacağız..Telefon görüşmemiz 18:40 da oldu...arada geçen sürede ise sakinliğimi eşime borçluyum..hemen eşimi arayıp durumu ona da anlattım ve artık tutamıyorum kendimi...ağlıyorum, korkuyorum..kızımın hareketlerini hissedemiyorum..bir anda dünyam alt üst oldu..eşim yetişti, sakinleştirdi, yemeğimizi yedik ve kızıma birşey olmadığına emin olarak gittim hastaneye..

Kontrollerimizi yaptık...herşey normal..doktorum erken açılma gerçekleşmesinden korkmuştu, o da yok...çok şükür...rahim ağzı normal, sıvı miktarı normal, plasentamız normal..kızım çok hareketli..neden oldu lekelenme belli değil...yormuşsun kendini, tekrarlama dedi sadece...dinlenmeliymişim..üstüste iki gün yoga yaptığımı söylemiştim, o zorlamış olabilirmiş..oysa dün ilk defa kendimi çok dinç uyanmış hissetmiştim..gece ilk defa deliksiz uyumuşum...gerçi bunun için de ayrıca kızdım kendime, kızıma temiz su sağlamadım diye...pilates topuna oturup zıplamıştım, sanırım bu da oldukça tehlikeli...artık doğuma kadar bu hareket de iptal...

Bu bahaneyle kızımı görmüş olduk :) gerçi yine ters duruyordu, sırtı ve popoyu gördük ama olsun :) 900 gr olmuşuz...yarın da glikoz yüklememiz var, görmeyi tekrar deneriz artık :) yüzünü gösterir inşallah kızım bize :)

Güzel kızım çok korktum dün..hamileliğimin başından beri ilk defa bu kadar çok korktum...inşallah bir daha tekrarlanmaz ve sağlıkla gelirsin yanımıza..seni çok seviyorum bir tanem...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder