26 Ocak 2015 Pazartesi

27. haftamız!

Canım kızımın hareketleri canıma can katıarak devam ediyor hayatımız...minik prensesim benim :)
Bu haftasonu arabamızı aldık..casual cadillac ta karar kıldık...en hafif ve tüm fonsiyonlara sahip travel sistem bebek arabası..fiyatı da fonksiyonuna göre oldukça iyi..port bebe dahil herşey olabiliyor pusetimiz :)

İlk olarak ana kucağı maxi cosi olmalı diye başlamış ve buna uyumlu quinny, bugaboo, bugster modellerine bakmıştık..maxi cosiye yakından bakınca tüm anakucakları sanki birbirinin aynısıymış gibi geldi..bel desteği bile yok..hatta cybex çok daha iyi ve güvenilir bence...quinny ler çok oynak, bugaboo lar yere çok yakın, bugster ın da itme kolları yüksekliği ayarlanamıyor ve bize göre baya aşağıda kalıyor... concord en sevdiğim takım olmuştu ki o da inanılmaz ağır..bebe confort lar aynı şekilde çok ağır...mamas papas profilleri çok kaba...chicco kumaşlarını beğenmedim, estetik görünmüyorlar...kraft çok ağır..stokke çok pahalı ve çok yer kapladığından bakmadım bile..

Algıda seçicilik başlayınca yoldaki tüm bebek arabalarına gözü kayıyor insanın :) d&r da cadillac yazan bir profil gördüm, güzel tarafı anakucağını takınca stokke gibi çok yukarda kalmış, yani anneye çok yakın...eve gelince baktım hemen netten..casual diye bir ispanyol markasınınmış...yorumlar güzel, videolardan kullanışlı görünüyor...bir de mağazada test etmek lazım...mağazadaki denemeleri de geçiyor...hafif, kolay katlanıyor, anakucağı gayet güvenilir ve bel destekli, port bebe oluyor, yukarda bahsettiğim gibi anakucağı takılıyken bebek çok yukarda kalıyor, itme kolları ayarlanabiliyor, çift yönlü kullanılıyor, alt haznesi oldukça geniş, görünüşü de hem sempatik hem de sevimli...ve de fiyatı çok iyi...hatta aldığımız yerde kampanya vardı bir de 150 tl lik hediye çeki aldık ki bence mali olarak çok iyi bir iş çıkardık :)

Mobilya siparişini vermek için çıkmıştık yola ama beklenmedik süprizle karşılaştık...onun için kararsız kalıp veremedik henüz siparişimizi...bir sonraki haftaya inşallah vermiş oluruz, ben de nasıl seçtik, detaylıca anlatırım :)

Cuma gecesi yatıp cumartesi sabah kalktığımda sağ gözümde acayip birşeyler çıktığını gördüm...kabarık kırmızılık..kaşınıyor da...eczeneye gidemedim, doktor görmeden hiçbir ilacı kullanamam...

Bugün sabahtan doktora gittim herpes enfeksiyonu dediler...uçukmuş yani...gözde uçuk çıkar mı niye çıkar anlamadım ama çıktı işte... gördüğüm saçma rüyaların etkisi var heralde :) fucidin krem verdi dermatolog, göz doktoru da baktı, çok şükür gözümün içine bir etkisi yokmuş..inşallah da olmaz ve çabucak geçer..kendi doktoruma da sordum, kızıma bakmak gerekir mi, bir zararı olur mu...o da yok deyince rahatladım..inanılmaz kaşınıyor..bir an önce geçsin istiyorum...hayatımın en sakin, en stressiz anında uçuğun ne işi var anlamadım :)

Bugün ayrıca çok güzel bir haber daha aldık, onu da netleşince anlatırım :) geçen hafta cuma günü Hilal cim Can bebeği dünyaya geldi, hem de çok güzel bir normal doğumla...sağlıklı uzun mutlu ömürleri olsun ailecek inşallah :)... ruslar doğum işini gerçekten biliyor ve olması gerektiği gibi yapıyor...acayip takdir ettim işleyişlerini...tentene temas dahil herşey rutinde zaten var...epizyotomi son ana kadar gerekmedikçe yapmıyorlar...epidurali vermemek için her tür yolu deniyorlar...bebek doğar doğmaz emmesi ve anne sıcağı için hemen annenin göğsüne veriyorlar..müthiş..inşallah bizde böyle güzelce kavuşuruz güzel kızımla.. :)

26+1 deyiz bugün ve kızımla verdiğimiz pozumuz... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder