9 Ocak 2015 Cuma

24. haftamızı tamamlıyoruz!

Bu hafta kızımın hareketleri gözle de görünüyordu :) izmir buz tuttu..son 51 yılın en soğuk kışını yaşadık...limoncuk için çok endişelendik...neyseki bugün (-) dereceler için son gün...
Dün gece bacağıma birden kramp girdi, sanki damarlara düğüm atılmış da kan gitmesi engelleniyormuş gibi..çığlık çığlığa uyandım uykumdan...konuşamadım bile..tarif edemedim eşime nerede ağrı, o kadar kaybettim acıdan kendimi..haftaya kontrolümüz var...doktorumuza danışmam gerekecek...sanırım magnezyum desteği almam gerekecek...yoga yaparken de sol kalça kemiğim çok ağrıyor ve yatarak yapılan hareketlerin neredeyse hiçbirini yapamıyorum...bunun için de kalsiyum eksikliği yazmışlar forumlarda..ama tabi doktorumuza danışmam lazım...
Göbeğim artık hergün biraz daha geriliyor..çatlayacakmış gibi...lierac nemlendirici kremi en az iki kez sürüyorum artık...baya rahatlatıyor..kızımı çok özledim, bencillik belki ama doktor kontrolümüz gelsin de görelim güzel gözlümü ultrasonla :)

Bugünkü halimiz..durduğum yerde yürüme egzersinleri yapmaya başladım...10 dk. yürüyüşle yoruldum, ondan oturdum kaldım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder