13 Ocak 2015 Salı

25. haftamız!

Bugünlerde the day after tomorrow filmini yaşamaya başladık adeta..geçen haftaki kar ve don dan sonra gece de inanılmaz fırtına vardı...yoldaki metal köprüler çökmüş, limoncuk korkmuş...enteresan bir kışa tanıklık ediyoruz..Kızım içerdeyken dışarda nasıl bir değişim vardı haberi olsun istiyorum, onun için de küçük notlar düşüyorum böyle :)

Kızımla dün gece yogamızı yaptık..artık bazı hareketleri daha rahat yapabiliyoruz, bazılarını ise halen yapamıyoruz..kalça kemiğim çok ağrıyor, sırt üstü hareketlerde kiliteniyorum..ayaklarımın balon gibi şiştiğini hissediyorum artık :) iyice büyüdük :)

Dün sağlık ocağından aradılar, şeker yüklemesi yapmamız lazım 24. haftanız yarın bitiyor diye...neyse 2 gün geriden olsa da takip edebiliyor olmaları güzel :) bu haftasonu doktorumuz yapacak hastenede, sonuçlarını paylaşacağım, sağlık bakanlığı kayıt altında tutuyormuş..bizim gibi doktor takibi yapmayanlar için gayet güzel bir uygulama bence..
Telsizimiz geldi :) dün bütün akşam pillerini şarj ettiğimiz için deneyemedik..Loobex marka, THY geçerliliğini
yitirecek millerimizle aldık..aslında kameralı ve telefonla izlenebilenlerden almayı düşünüyordum, netten araştırınca en basitinin en işlevsel olduğunu öğrendim...kamera görüntüsü donup kalıyormuş..telefonun şarjı çabuk bitiyormuş felan...deneme için eşimin arkadaşı vermişti bir kamera, deneme yapmaya çalıştık, olmadı..hazır denk gelmişken alıp geçtik..bunun da lcd ekranı var kızımın gülme ve ağlama yüz mimiklerini gösteriyormuş..kullanınca göreceğiz bakalım..

 ve bugünlük son olarak, kızım ve ben.. :) dün inanılmaz gaz toplamıştım, şiştim ve gerildim, bugün iyi durumdayım, bir de şu reflümüz olmasa..kızımın hasreti ve sevgisi herşeyi çekilir hale getiriyor :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder