5 Şubat 2015 Perşembe

28. haftamız!

Bu hafta kızım karnımdan dışarı taşmaya başladı :) uçan tekmeler gözle görülebiliyor...çok hareketliyiz ve bu benim çok hoşuma gidiyor :)

Şubat ayında ebebekte indirim olduğunu söylemişti bir arkadaşım, çok anlamlandıramamıştım, neden öyle olsunki...gerçekten de günlük %28 indirimler başladı..hergün takipteyim...arabamızı almamış olsaydık, daha ucuza almış olacaktık ama neyse, sağlık olsun..

Anneannemiz o kadar çok şey örmüş ki...hangi ara örmüş anlamdım :) Babaannemiz de battaniye örmeye başladı..Kızıma güzel hatıralar kalacak :)

Gözümdeki enfeksiyon geçmek üzere..antibiyotikli kremi bıraktım bu hafta..çok az kaldı kabarcıklar...geçmesini bekliyorum...

Bir sonraki randevumuz 13 şubatta...yani; yaşasın az kaldı! :)

Doğum için kararımızı verdik, sadece babamız olacak yanımda...çekirdek ailemizle atlatacağız o güzel süreci..doğum için isteklerim artık neredeyse tamamen netleşti kafamda..bunları toparlayıp doktorumla konuşmak kalıyor geriye..ama daha zamanımız var :)

Sırada güzel kızımda bir poz..:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder