23 Şubat 2015 Pazartesi

31. haftamız!

Bugün itibariyle 30+1 e ulaştık :) 
Kızımın hareketleri artık dışardan da çok net görülüyor...Bazen o kadar hızlı ve çok hareket ediyor ki ürküyorum :) ama tarifi mümkün olmayan muhteşem de bir mutluluk yaşıyorum :) anne olmak isteyen her kadın inşallah bu muhteşem duyguyu yaşar :)
Bu haftasonu annemle kemeraltına gittik..herkesin çok sevdiği, benimse gidince birşey bulamadığım yer...bana eminönü mahmutpaşayı hatırlatıyor..çok karışık, ne arasan var..o karışıklıkta bulmak güç :) 

Kızımın oda süsü için keçeler aldık rengarenk, bir de figürlerin içini doldurmaya elyaf :) annanemizle beraberbaşladık yapmaya :) bitince paylaşıcam, şimdilik süpriz :) 
Kızım bilki annanen hastayım falan demiyor, boynunu eğe eğe dikiyor gottik süslerini.. üstünde şimdiden çok emeği var.. :)

Geçen hafta da ebebek alışverişlerimiz son sürat devam etti...Hastane çıkışlarında %80 indirim yakaladık ve 2 tane kaptık :) bunun yanında, 0-3 ay sanarak aldığım takımlar, tulum ve bodyler 3-6 ay çıktı...neyse hızlı büyürüz diye ayırdım bir kenara :) en son weewell yoğurt makinası aldım ve sanırım ebebek serüveni burada tamamlandı :)
Listenin tamamı bitsin tüm alışveriş listesini markaları ile paylaşıyor olacağım..
Babamız geçen hafta rusyadaydı, bize matruşka ve çıngırak getirmiş :) kızımın ilk oyuncakları da tamam :)

Yine pijama ve gecelik baktık ama yazlıklar henüz vitrinde yerlerini almamış...stres artsa da bekleyeceğiz, yapacak birşey yok..
Bebek şekerlerine baktık...beğenemedim, çeşit az ve aynı şeyler tekrar ediyor...sanırım internetten sipariş vereceğim veya bir tur daha gezeceğiz..
Alışveriş listemizin büyük kısmı tamamlandı artık..dün yataş miniko yatak siparişimizi de verdik..yastığımızı aldık..uyku setini de alacaktık, hello baby deki görevlinin martta indirim olur dediğini hatırlayınca bekleme kararı aldım..
Yatak konusunda çok düşündüm, sonunda miniko da karar kıldım..yatsanın jou jou su da güzeldi fakat üstündeki dikişler, kızımı rahatsız eder diye düşünüp, düz zeminli bir yatak tercih ettim..Ortada raylar, bir yüzeyde sert sünger, diğer yüzeyde de yumuşak sünger var... ilk 2 yaş ve sonrası 6 yaşa kadar..
Bugün sabah mobilyalarımızı getirmek için aradılar...haftasonunu beklemelerini istedik...bu hafta kızımın odasını boşaltma zamanı geldi artık :) haftasonu perdeleri de taktıktan sonra halı siparişimizi verebiliyor olacağız :)
Eğlenceli kısımların yanında reflüm aynı acıyla devam ediyor...hatta şiddeti artarak..
Bu hafta yogaya tekrar başlıyorum..pilates topunu da tekrar kullanıma alabilirim.. :)
2 hafta sonra hastaneden 32. hafta raporunu alacağız...32+0 da..sgk ve hastane haftayı doldurunca kabul ediyor..yani bizim hesapla arada ufak bir fark var :)
Annemler yarından sonra dönüyorlar antalya'ya..bir sonraki buluşmamız doğuma....düşününce pek de birşey kalmadı, sadece 2 ayımız var artık kızımla buluşmaya :)

Benim güzel kızım işte böyle ittiriyor annesinin karnını :)


Bu arada hareketleri videoya çekip ekleme zamanı da geldi sanırım :)

1 yorum:

  1. MErhaba yatak olarak Miniko almışsınız sanırım üzerinden yıllar geçtiğine göre sorabilirim:) Memnun kaldınız mı yaylarıyla ilgili sorun yaşadınızmı çökme vs

    YanıtlaSil