2 Mart 2015 Pazartesi

32. haftamız!

Kızımın mobilyaları geldi :) Alışverişimiz neredeyse tamamlandı.. hastane çantamızı hazırlamak için tek benim eksiklerim kaldı...kızımınkiler hazır :)

Mobilyalarımız ve yatağımız hafta sonu geldi..kurulumu yapıldı...ufak tefek hatalar dışında herşey güzel :) firmayla görüştüm, onları da düzeltecekler...vee kızımın odasından resimlerimiz..

Perdemizi de taktık...onun da boyu kısalacak ama şimdilik uyuma baktık, geçer not aldı :)
Park yatağı da kurma vakti deyip, onu da kurdum dün gece..kokusu iyice gitsin...mobilyalarda da boya kokusu var, cam sürekli açık, havalandırmak gerekiyormuş gerçekten de...

İlk 6 ay kızımın kullanacağı park yatağı da burada.. içine de kraftın yataş için ürettiği pamuk yatağını aldık.. beşik yatağımız da yataşın minikosuydu...o da geldi..kullanıma hazır :)
Geçen hafta fisher price yağmur ormanı dönencemizin, braun thermoscan 4020 ateşölçerin, mustela şampuan, bebek masaj yağı ve pişik önleyici kremlerinin siparişini verdim...bugün de teslim aldım :) önceden siparişini verdiğim Taç pike ve nevresin takımı da bugün geldi..4 kargo birden :) arabaya taşırken zorlandım...
Mina bebekten kalan eksiklerimizi de tamamladık, hediye çekimizi kullanıp, bir hediye çeki daha kazandık :) bu çekler bize iyi alışveriş yaptırıyor orası kesin.. :)

Dönencemizin özelliği hem beşiğe takılabiliyor olması hem de yere sabitlenebiliyor olması..böylece ayrıca oyun halısı almaya gerek kalmayacak...park yatakta da bu dönenceyi kullanabileceğiz ve 8 küçük oyuncağındaki siyah beyaz renkli figürler diğer dönencelerin oyuncaklarına göre daha fazla...

Ateşölçerin özelliği, kulak zarına gönderilen infrared ışınlarla ölçüm alıyor olması ve bunun en gerçekçi sonucu veriyor olması..kimle konuştum nereyi okuduysam hepsi braun dedi, başka birşey demedi :)

Mustela da en iyi bakım seti olarak belirlediğim markaydı...çantalı seti mi yoksa ayrı ayrı mı almalı derken, ayrı ayrı aldım..sette ilave olarak nemlendirici krem vardı, yağ ile yeterli nemliliği sağlayamazsam sipariş veririm diye düşündüm...ilk günden kızımı kimyasallara boğmak istemedim :)

Küvet hem kızıma, hem de limona aldık :) dün bahçeye koyduk, limoncuk çok sevdi... :) girip çıkmakta zorlanıyor şimdilik ama haftaya da bahçe düzenlemesine başlayacağız, o zaman kolaylaşacak yavrucak için hayat :)
Küvet filesi için straforlu ve düz file şeklinde 2 farklı model vardı...satıcı straforlu çok daha iyi dese de benim aklıma yatmadı...straforun üstünde çocuğumun ne işi var...Maşrafa, kova felan gerekli değil diyordum ki, bunlar atık malzemeden dönüştürülen plastik değil deyince, bir anda aldım...hoş ne kadar gerçek bilmiyorum, sonuç olarak plastik...ne kadar sağlıklı olursa..

Fox emizrme sütyeni ve atletimizi aldık, en rahatları babaanne modelleri :) battaniyeler, patikli altlar, 2 li takımlar, atletlerimiz, unibaby ıslak medil, alt açma bezi, yan yatış yastığımız, arabada bebek var uyarı levhalarımızı da aldık ve geriye alınacak çok az şey kaldı :) funnababy butterfly uyku seti almaya zaten karar vermiştim..fiyatının düşmesini bekliyorum..bu ayın sonuna kadar bir değişiklik olmazsa artık onu da alacağım...

Bella B Tummy Honey Butter çatlak kremim bitmişti, 2. kutusunu da sipariş verdim..Bu kremi lierac tan daha çok sevdim..hem doğal olması, hem sürekli nemli hissettirmesi ve de güzel kokması hoşuma gidiyor.. vazelin gibi..sürekli yağlı görünmesi nedeniyle babamız pek dokunamıyor ama atlette lierac gibi leke de bırakmıyor..kesinlikle herkese tavsiye ederim..
 
Geriye pompa, halı, uyku seti, sling, mothercare bodylerimiz ve geceliğimiz kaldı...bir de küçük ıvır zıvırlar...
Hastane çantamızı kızım için hazırlamaya hazırım...benim eksiklerim ise halen var... :) neyseki zamanımız da var... tabi kızım bir süpriz yapmazsa ki bunu istemiyorum, zamanında buluşalım inşallah sağlıcakla :)

Geçen haftaki kapı süsümüz de tamamlandı... :)
Geçenlerde yazmıştım, mutlu bir haber daha geldi, kızıma arkadaş geliyor diye...o haberi askıya aldık...üzülmemek elde değil..çok da ağladım..hayırlısı diyebiliyor insan bazen sadece..inşallah annesi hemen toparlar kendini ve yeni mucize haberini paylaşır bizimle...

Bu hafta sonunda izin uzatma işini yapıyoruz...32+0 da yapılmalıymış...birçok farklı yerden araştırınca kafam iyice karışmıştı...neyseki onu da netleştirdim geçen hafta...

Bugün sancılarım başladı...adet sancısı gibi..sanırım doğuma yaklaştığımız için bir takım kasılmalar gerçekleşiyor..kızımın hareketleri normal olduğu için panik yapmak istemiyorum..gece uykularımıza veda etmeye başladık...dün sayamadım kaç defa kalktım..tuvalet sıklığım artık çok arttı..suyu içer içmez tuvalete koşmam gerekiyor, organlar bypass mı yaptı adeta :) bir de gece reflümüz tavana vurdu...dün başımı 90 derece dik dayayarak uyudum... ancak öyle rahat ettim...tabi heryerim ağrıyordu sabah...bugün akşam için daha rahat bir çözüm bulmalıyım..

Bu hafta itibariyle yogaya yine başladım..pilates topum da yerini alacak yakın zamanda.. yürüyüşler artmalı...biz hazırız kızım :) sen de hazır olunca görüşeceğiz :)

Zaman yaklaşıyor ve bizim heyecanımız her geçen gün biraz daha artıyor :) kızımla buluşmamıza yaklaşık 8 hafta kaldı :) seni çok seviyoruz kızım, zamanı gelince sağlıcakla gel aramıza, başka birşey istemiyoruz :) 

Bu haftaki göbek pozumuz.. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder