29 Mart 2015 Pazar

36. haftamız!

Bu haftasonu güzel kızımın gülümsemesini gördük! :) ultrason boyunca öğle uykusundaydı kızım..mimikleri seçilebiliyor artık.. :) önce gülümsedi sonra dudakları büktü :) cd ye kaydedilmemiş...yoksa yükleyecektim...ve ilk defa eli gözünü kaptmıyordu :) yanaklar dombik dombik olmuş :) güzel kızım benim..

ilk nst mizi yaptık..baya sıkıcı bişimiş..20 dakika sırt üstü yatmak gerekiyor..bir ara uykuya dalacaktım :) herşey normal çok şükür..kasılma görülmedi..kızımın kalp atışları da gayet iyi..130-150 arası hareketli..

perşembe sabah kalktığımda göbeğimi aşağı doğru inmiş ve hareketler kasıklarda buldum :) ultrasonda da kesinleşti...kızım çıkmak için uygun pozisyonu almış...pelvikse yerleşmiş :)

3128 gr ve 48 cm olmuşuz..2 hafta önden gidiyoruz..40. haftadan önce gelir doktorumuz.. heyecan biraz daha arttı tabi :) anneleri 15 nisan gibi çağırıyoruz...erken gelsinler, beraber bekleriz :)

Bu arada ben de 79,5 kiloya ulaştım..80'e ramak kaldı :) +14...hedefi aştım artık kilo almamalıyım ama tutamıyorum kendimi, iştahım daha da mı açıldı ne bu aralar :)

Bu hafta ağrılarım arttı, haereketlerim oldukça kısıtlandı..göbeğimi tutmadan kalkamıyorum, hem düşecek gibi geliyor, hem de ağrıyor...normalmiş...midem hala tavan...

Geçen hafta cuma günü işyeri tatil yaptı, dinlenmiş oldum :) komşumla beraber süs satan yerlere gittik...aradığım şeyleri bulamadım, yoruldum..neyse lohusa şerbeti için plastik kadeh almış oldum :)

Bu haftasonu gardrobumuzun montajı yapıldı ve sonunda yerleştik :) Kızımın dolabının kapakları geldi..geçen haftadan farklı pek birşey yapmamışlar..kızdım ama kabul ettim artık...bir hafta daha bekletip göndereceklerine taksınlar bari..başta çok yardımcı olsalar da, hata çıktığında kesinlikle kötüler..sistemlerinin olmadığı ve yönetemedikleri çok belli oluyor...neyse nazarlık bir kaç yerimiz kalsın...

Kızımın biberonu ve emziği için sterilizatör kurutucu aldım..weewell in üçü bir aradası..bir de mama ısıtıcı özelliği varmış..elktrikli göğüs pompamız da tamam..mamajoo aldım..

Pazar günü sterilizasyonla geçti..önce 5 dakika kaynatıp, sonra steril edip kuruttum..buzdolabı poşetlerine yerleştirip, çantaya koymak üzere hazır hale getirdim :)

Kalan ütüleri tamamladım, bir posta daha yıkama işimiz kaldı...

Fotoğrafçıya uğradık, albümlere baktık..gold paket en mantıklısı görünüyor..

Bu hafta hastane çantasını yerleştireceğim...terliğim eksik, artık ona da bir çare bulacağım..

Bu hafta iş yerinde son haftam..haftaya ayrılıyorum izne..artık  çok zorlanıyorum zaten..daha fazla zorlayamayacağım..ellerim ve ayaklarım balon gibi..

37. hafta çatı muayenesi var...gerekliliğini tartışmadım, bakalım inşallah herşey yolunda gider...
bir sonraki randevumuz 14 nisanda...zaman yaklaşıyor, heyecan artıyor... :)

Kızımın gülen pozunu alamamış olsak da zihnimde kazılı kalacak o an :)
Bu da yeni videolardan pozumuz..


ve de aynalı gardrobumuzdan beraber bir pozumuz.. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder