24 Mart 2015 Salı

35. haftamız!

Güzel kızım İdil ile buluşmamıza az kaldı ve biz her geçen gün daha da heyecanlanıyoruz :)
Kızım doğru pozisyonu aldı sanırım, ayaklarını nefes borumun yanında hissetmeye başladım bugün :)

Artık hareketlerim oldukça kısıtlandı, ellerim ve ayaklarım şişti..çok çabul yoruluyor ve nefessiz kalıyorum..pazar günü belimde başlayan ağrı, sol kalça kemiğine yerleşti ve tüm bacağımı hareket ettiremeyeceğim kadar çok uyuşturdu...uyuyunca geçer dedim ama yok sabah halen bacağımı hissetmiyordum..mecburi istirahat yapmış oldum..devam etseydi, çalışamaz raporunu öne çektirmeyi düşünmeye başlamıştım...

Bu haftasonu yine hızlı ve hazırlıklarla geçti :) değiştirmemiz gereken bodyleri değiştirdim, emziğini aldım kızımın ve diğer küçük işler..mağazaya gitmemiz 1 saat aldı, izmir için oldukça alışılmışın dışı..adeta istanbul trafiğine daldık...akşam gardrop kapaklarımız geldi ve yine problemli.. :( işler ters gitti mi gidiyor işte bazen..doğum başlayacak hala kızımın odasını hazırlayamadım...şimdi yine kapak bekliyoruz...gelmesi, kuruması felan bakalım yetişecek mi...

Kendi gardrobumuzu da sonunda aldık...ikea dan..teslimatı yapıldı, montajı haftaya pazar..yatak aldık bir de, anneler gelince şişme yatakta rahat edemiyorlar..doğum sonrası bizimle bir süre kalacaklarını düşününce, çözüm bulmak kaçınılmaz.. :)

vee daha fazla bekleyemedim, kızımın ilk cicilerini yıkadım ve ütüledim..en azından hastane çantasını hazırlamalıyım ufaktan, yoksa stres oluyorum...bizim şu anki gardropta bir yer ayarladım, hazırları sarıp koyuyorum..yıkama işlemi devam ediyor..bu haftasonuna kadar ancak bitiririm herhalde..

Çamaşırlar için granül sabun almıştım, öğrendimki sabun 30 derecede erimiyormuş..öncesinde kaynar su ile eritip atarım dedim, onu da beceremedim, granüller birleşti, sabun kalıp oldu tekrar :) şu an granülleri makinanın haznesine koyuyor, üstüne kaynar su döküyorum..sonrasında da hassa programda, sıkma yaptırmadan hoop kurumaya... :)

Kıyafetleri ütülerken, çok özledim dedim kızım seni..o minik ellerini ayaklarını öpeyim artık, zaman gelsin de.. :)
Eksiklerimiz neredeyse tamam..bu hafta cuma günü bebek şekeri, süsü gibi eğlenceli alışverişi yapmayı planlıyoruz komşumla :) alınca resimlerini paylaşırım... ve lohusa şerbeti denemelerine başlamalıyım.. :) karaf ve küçük kadehler almayı planlıyorum...geleneklerin biraz dışında ama özel olacak bizim sunumumuz..

Bu arada 17 mart salı günü anneannemi kaybettik.. :( 4 kuşak bir arada olacaktık, olmadı..pamuk anneannem, bizi sormuş anneme son görüşmelerinde..canım benim...mekanın cennet olsun..

Bu da kızımla verdiğimiz 34+2 pozumuz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder