10 Mart 2015 Salı

33. haftamız!

Kızımla buluşma anımıza hızla yaklaşıyoruz :) 

Dün çalışabilir raporumu aldım..32+0 da almak gerekiyormuş..bugün de işyerine vereceğim bakalım 36. veya 37. haftaya kadar devam... 
Haftasonu doktor randevumuz var, bundan sonra 15 günde bir kontrollere döneceğiz tekrar..

Kızım hep sağ tarafımda, oldukça hareketli ve ben bu hareketleri çok seviyorum :) henüz videolarını yakalayamadım, uğraşıyorum :) 

Bugün sabah göbeğimi kapı koluna çarptım..çok korktum :( baya çizildi karnım..kızımın hareketlerini bekledim sabırsızlıkla..badem, fındıklarla beraber taklalar başladı :) ve ben de rahatladım.. :) dün gece de göbek deliğimle uğraştığım için kanattım..öne çıkan uzuvlarımı acilen rahat bırakmalıyım :)

Bu haftasonu uzun bir aradan sonra alışverişe çıkmadık ilk defa :) hava çok güzeldi, tüm günü bahçemizde geçirdik..peyzaj çalışmalarımız başladı :) 

Dün de boynerden aradığım geceliği bulup aldım ve çok mutlu oldum :) artık hastane çantamızı hazırlayabilirim. Ufak tefek eksikleri birşekilde tamamlarız nasıl olsa.. 

Jokerde nisanda bahar şenliği adında indirimler olacakmış, dün çalışanlar söyledi...birşey alacaksanız bekleyin diye...bekliyoruz.. pompa, uyku seti, halı kaldı büyük kalem olarak..

Bu hafta şirketimiz 2 günü izin yaptı..resmin bütününe bakınca kötü, şu an içinse iyi bir haber oldu benim için...dinlenmeye çok ihtiyacım vardı, güzel denk geldi :) bu sene malesef kriz senesi olacak, ekonomi darmadağın durumda..

Kızım artık 2 kiloya ulaştı heralde...cumartesi günü göreceğiz :) bel ağrılarım çoğaldı...bir de kasıklarım..bazen kasıklarımda hareketler hissediyorum..gece uykularım zorlaştı..reflü tavan durumda...artık içiyorum rennie duo..dayanamıyorum..iki kat yastıkla yatmama rağmen dayanılır gibi değil..

Bu da bu haftaki zebra göbeğimiz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder