11 Şubat 2015 Çarşamba

29. haftamız!

Kızımın uyku saatlerini takip edebiliyorum artık :) böyle devam ederse bizi geceleri hiç üzmeyecek kuzucum :) 
İzmir de dün ve bugün kar var...işyerimde ve evde.. :) aradaki yollar açık :) 
Kar yağınca zaten stres olduğumuz yollar iyice stres yapıyor bizi...kızımla tedirgin çıkıyoruz yollara, koruyucu gücümüze sığınarak..yolda yürümek daha thlikeli geliyor, inşallah kazasız atlatırız bu günleri...2. ağacımızı da kurban verdik bahçede :( rüzgar o kadar sertmişki, ağacı yan yatırmış..bizim kaldıramayacağımız kadar ağır bir ağacı...düşünün artık rüzgarın hızını...komik ama evet bugün izmirde okullarda kar tatili var :) İdoşum kara hasret gitmeyecek yani :)

Geçen hafta reflüde tepe noktalara ulaştım...gavisconu su gibi içmeye başlamıştımki, tesadüfen kabında içindekilere gözüm takıldı ve parabeni gördüm..eve geldim içtiğim demir vitaminine (oligofer fol) baktım onda da.. yıkıldım..ben kozmetik malzemelerini azaltmaya çalışırken hayatımdan, ne işi var parabenin ilaçta?... :( doktorumla randevumuz bu cuma..soracağım kendisine de...13. haftadan bu yana hergün içiyorum..nasıl bir zararı olmaz bana ve kızıma?.. hemen bıraktım gavisconu...üyesi olduğum bybo grubundan aldığım tüyolarla sarı leblebiye başladım, asit tavan yapınca..şimdilik idare ediyorum..sıkıyorum dişimi, yapacak birşey yok..

Şubat ayında ebebekte hergün bir takım ürünlerde veya markalarda indirimler var..%28..oldukça iyi yani :) şimdilik korbell bebek bezi çöp kovası ve poşetleri, polar battaniye, Avent yenidoğan no:1 biberon, Avent göğüs kalkanı ve Nuk biberon fırçası aldık...

Çöp kovası bir çok kişi için gereksiz olsa da benim için çok önemliydi..ilk defa müstakil evde oturuyoruz ve ilk defa kapıcımız yok...çöpleri kendimiz atıyoruz..öyle olunca da çöp atmak bazen çok uzun sürebiliyor...bebek bezini biriktirebileceğim sihirli bir yer lazımdı bana, tam olarak onu bulmuş oldum korbell ile...yorumları da gayet iyi, çift kapak sistemi sayesinde kokuyu sızdırmıyormuş, göreceğiz.. :) kullanım sonrası yorumlarımı ayrıca yazacağım...anne memesine en yakın ucun Avent natura serisi olduğunu okudum birçok yerde...ondan avent natura no:1 biberon aldım belki lazım olur diye..tabi temennim lazım olmaması yönünde.. göğüs pedlerinin pişik ve alerji yaptığını duyup okuyunca da kalkan daha iyi olabilir diye düşünerek aldım, bakalım kullanınca göreceğiz...biberon fırçası için de en yakın zaman tecrübeli arkadaşım Hilal den kopya aldım yine :) Nuk fırçanın ucundaki sünger, biberonun tabanını temizlemeye yardımcı olurken, sapın içinden çıkan minik emzik fırçası ile emziği de temizleyebiliyorsunuz...yarın braun termoscan e yetişebilirsem, onu alacağım..dönenceye karar veremediğim için alamadım...ilk 6 ay kullanılıyormuş..bu durumda park yatak için olmalı..bu da sadece tiny love da var.. renklerin dağılımı birbirine çok yakın..pembe..ve oyuncaklar çok küçük...bebeşin onları görmesi takip etmesi çok zor gibi geliyor...okuduklarımdan yeni birşey canlandırdım kafamda :) normal beşik dönencesi alıp, portatif bir ayakla park yatağın yanından tutturmak gibi :) 

Haftasonu yatak için Yatsan, Yataş ve İdaş a uğradık..Yataşın Miniko su en aklıma yatan oldu..siparişini verebiliriz..ortada sert yay (bebeğin ağırlığı bu yayları esnetemez sanıyorum) sistemi olması yine karar vermemi zorlaştırdı ama bu haftaki araştırmalarım bunun da uygun olduğuna beni ikna etti :) ilk 2 yaş için bir yüzeyi gri sert sünger, 6 yaşa kadar da diğer yüzeyi, pembe yumuşak sünger..

Perde için Koçtaş ta beğendiğim kelebek tül perde ve fuşya keten fon perde konusunda karar verdim..belki bir kaç tül perdeye bakarım linens ve taç a ...kelebek perde için alternatif bulabilirsem değişebilir..halımızı da antialerjik confetti sweety butterfly alacağım...mobilyaların gelmesini bekliyorum..uyumuna göre karar vermek en iyisi olacak sanırım..şimdi alsam iade zamannı kaçırabilirim...

Tek sonuçlandıramadığımız konumuz gardrobumuz...marangozlara laf anlatmak gerçekten çok zormuş..altı üstü L gardrop...neyse en son gelen makul bir fiyatla dönmüş ama onda da istemediğimiz bir takım detaylar var.. en son gözüm kapalı sipariş vereceğim artık ne yapalım...

Kızımla buluşmaya 2 gün kaldı, çok özledim güzelimi.. artık doğumla ilgili yasal izinler, zorunlulukları öğrenmek için şirketimle görüşme zamanı da geliyor..

Yalancı kasılmalarım başlamış olmalı ama ben hissetmiyorum..bu da kasılmalarımı hafif atlatacağımı düşündürüyor bana..inşallah da öyle olur.. :) bugün anneannemiz ve dedemiz geliyor..bakalım ne ciciler yapmışlar, almışlar kızıma :) haftasonu tekstil alışverişi için beklediğim an geldi :) bir de mothercare da her ayın 14-15-16 sında indirim oluyormuş, onu da test etmiş olalım.. :) bebek alışverişi için indirim takip etmek en iyisiymiş meğer..dönem dönem tüm mağazalar indirime giriyor...eh biz de yeni yeni öğreniyoruz :)

vee kızımla bir poz verelim bugünün hatrına :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder