16 Şubat 2015 Pazartesi

30. haftamız!

vee heyecanla kızımla buluşma anına yaklaşıyoruz :) 3 lere ulaştık...10 haftamız kaldı sadece :)

28+5 cuma günü doktor randevumuz vardı..akşam 17:00 de gittik ilk defa..hastane baya sakin oluyormuş meğer o saatlerde..kızıma bu sefer farklı bir ultrasonla baktık, onun için sanırım net görüntü yakalayamadık...aman yakalamayalım dedim, kızım rahatsız olmasın da...elleri yüzündeydi yine :) başımız aşağı dönmüş..ama riskli birşey yokmuş henüz...daha değişir pozisyonu dedi doktorum korkacak birşey yok..sağımda hissettiğim hareketler dirsekten, solumda hissettiğim hareketler ayaklardan dizlerden geliyormuş meğer :) 
Kızım 1,5 kilo 40 cm olmuş :) biraz iri bir bebek olacakmış..ben o ana üzüldüm biraz çünkü doğal doğum çok istiyorum..meğer doğum şekli sadece bebeğin iriliğiyle ilişki değilmiş...doğum kanalının genişliği ile uyumu önemliymiş..çok zayıf bir bebek kanala sığmayabilir deyince doktorum rahatladım...ben de eşimde ortalama 4,5 kilo doğmuşuz :) kızım da bize benzeyecek anlaşılan :) güzel kızım benim sağlıcakla gelsin aramıza :)

Kullandığım şuruplarda paraben olduğunu söyleyince doktorum da şaşırdı...meğer ilaçların içinde ne var bakmıyorlarmış..onlar sadece ilaç sınıfına bakarak hamilelikte kullanılabilir diye yazıyorlarmış...değiştirdik ilaçlarımı..gaviscon yerine rennie duo, oligofer fol yerine de gyno ferro sanol kullanmaya başladım..ilk böyle bir talep benden gitti galiba :)
Geçen kontrolde fark etmiştim..bizim fen lisesinden mezun benim üst dönemim bir arkadaşım çalışmaya başlamış hastanemizde..ona uğradık, güzel oldu eskilerden tanıdık birini bulmak..insan rahatladığını hissediyor :) doğumuna ben de girerim deyince ayrı bir mutlu oldum :) hadi inşallah Funda.. :)

Biz hastanedeyken başka bir arkadaşımızın doğumu başlamıştı, ona uğramak için doğumhaneye doğru çıktık..arkadaşın kasılmaları karşılama şekli düşündüğümden daha sakin ve sessizdi..motivasyon oldu bana da :) lohusa şerbetinin açılışını da yapmış oldum bu arada :) baya güzelmiş tadı, ikram etmem diyordum ama çok hoşuma gitti artık ikram ederim diyorum:) 

Pazar günü mothercare e gittik annemle..kızımın body lerini almaya..indirim cuma günü başlamış ve yenidoğan bedenlerin tamamı bitmiş.. bulamadık hiçbirşey..ördekli banyo termometresi alabildim sadece kızıma :) bir sonraki ay cumartesi sabahtan oradayız :) banyo bakım setini de oradan almayı planlıyordum, beğenmedim rengini, bugün ebebekten chicco siparişimizi verdim..sevimli sevimli, pembe pembe :)

Uykuseti için internetteki araştırmalarım ile denokids butterfly a karar vermiştim, hello baby de satıldığı için buraya da uğradık..iyiki de uğramışım..yorganını beğenmedim, çok sert geldi...funnababy yorganı ise yumuşacık...figürler de daha canlı...ve karar değiştirdim, uykusetimiz funnababy butterfly olacak :) 
Cuma günü hastaneden dönerken koçtaşa uğradık daha önce seçtiğimiz perdeyi almaya...bu sefer filli perde tülü ve yastığını çok sevdik :) ve onları aldık..mobilyamız gelsin, uyuma bakacağız bakalım..

Kendime gecelik ve pijama arıyor ve bulamıyorum..hastane çantamızı artık hazırlama zamanı geldi, ama henüz hiçbirşeyimiz hazır değil...stres olmamak elde değil... :) yaz sezonu için mart sonunu beklemek gerekecek görünüyor..inşallah bir süprizle karşılaşmayız :)

Bugün ebebekte lansinoh indirim günüydü, siparişlerimizi verdim..ebru maternity den de bir hamile elbisesi aldım..klasik, iş elbisesi gibi..heyecanla beklemedeyim :) 
bu arada geçenlerde bahsettiğim güzel haberimiz de geldi :) bir bebek daha geliyor aramıza :) çok sevindik çok mutluyuz, kızımın arkadaşları artıyorrr :)
 
Kızımın resmini alamadık bu sefer ultrasondan...bugünkü beraber pozumuzu ekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder