25 Aralık 2014 Perşembe

21+4!...

Güzel kızım bugünlerde hareketli, sanki konuşmalarımıza tepkiler vermeye başladı.. :) 

20. hafta ve 24. hafta sağlık ocağında tetanoz aşısı vuruluyormuş..sonuncusu da doğumdan sonra...haftasonu doktor kontrolümüzde öğrendim..bu hafta ilk iş sağlık ocağına kayıt yaptırmak oldu yani :) oradaki doktorum da çok sevimli, içten ve candan bir kadın..hemşire başta baya terslese de beni, hamile olduğumu öğrenince ona da bir sevimlilik geldi...yalnız bina, kullandıkları eşyalar, heryer toz ve kir içinde...mikrop kapmadan çıkmalı buradan diye gerildim..oturmamı istedikleri sandalyenin üstü saçlar, toz, kirle doludu...ucundan destek alarak durmaya çalıştım..minik minik bebekleri getiriyorlar oralara..çocuklara doğal bağışıklık kazandırılıyor gibi... :( kan tahlili yapmalıyız diye tutturunca  ertesi gün salı sabahı aç karna gidip kanımı verdim, oradan işe devam...dün de arayıp sonuçları söyleyeceklerdi ama arayan soran yok belki bugün...iki güzdür aşı vurulan kolum çok ağrıyor, hatta hissizleşti neredeyse...normalmiş....geçmesini bekliyorum..sağlık ocağı benim için hayal kırıklığı oldu açıkçası, kızımın aşıları için de zorunlu olmadıkça uğrayacağımı sanmıyorum..

Artık odamıza gardrop siparişi vermenin zamanı geldi, kızımın odasını boşaltmalıyız..mobilyaya halen karar veremedik ama çilek mobilyanın hayvan figürlü takımına doğru kayıyor aklım...babamız zaten onu seçmişti... :) ilk 6 ay için de ne almalıyımı araştırmaktan helak oldum ama sonunda kararımı verebildim...babymax in park yatağını alacağım...diğerlerinden farkı, yan yüksekliğin ayarlanabiliyor olması...yani kızımı yatağımın yanına çekip gözgöze elele uyuyabileceğiz..tıpkı annemin seneler önce bize yaptığı gibi :) aynı üründen chicco nunda var, ama arada 3 kat fiyat farkı var, ve de park yatak gibi kullanılamıyor.. bu fonksiyon çok güzel oldu, tam aradığım gibi...  kızımın odasında beşiğin arkasına duvar kağıdı yapmayı planlıyordum fakat ondan da vazgeçtim..netten izlediğim bir prof. tutkalının zamanla mantar yaptığını söyledi, düşününce, temizlemesi felan da oldukça zordu eski evde... araba için de çok araştırdık, karar vermekte zorlandık ama geldiğimiz noktada casual cadillac bize en uygunu gibi görünüyor..kendi puseti, ilk 6 ay için tam yatarak port bebe olabiliyor..anakucağı takılınca stokke kadar yüksekte kalıyor bebek ve göz teması rahat kuruluyor..katlaması kolay ağırlığı ideal...bakalım deneyelim, bir terslik çıkmazsa da bu da tamamdır... özellikle ana kucağının maxi cosi olaması için çok uğraştım fakat uyumlu arabalara bir türlü karar veremedim...quinny çok basit, mamas papas çok kaba, maxi cosi çok ağır, bugsterın kol yüksekliği ayarlanamıyor, bugaboo yere çok yakın ve yan korumaları yok, buna rağmen TR fiyatı oldukça yüksek...durum böyle olunca kafam da oldukça karıştı..concord neo ve anakucağı aklıma en çok yatanlar arasındaydı, o da katlanınca çok yer kaplıyor...bebe confort çok ağır, kendim kaldırmakta oldukça zorlanıyorum...chicco lar hantal ve kaba görünüyor...maxi cosi ve cybex ana kucağını karşılaştırınca da cybexin içi bana daha güvenilir geldi..hatta bakınca hepsi birbirinin aynı gibi...bel destek köpüğü de kılıfı da ayrıca satılıyor..durum böyle olunca, ana kucağı casual olsa da olura ikna ettim kendimi :)
Alışveriş listemiz tamam, henüz birşey almaya başlamadık, sadece 2 body aldım şimdilik kızıma :) zor tutuyorum kendimi ama babamıza söz verdik...

Kızım artık 0,5 kilo ve ben de +5 kiloyum :) 3 hafta sonra şeker yüklememiz var..yogaya başladım haftada en az 1 kez yapıyorum akşamları..Katy Appleton ve Lara Dutta nın videoları ile...
Lierac çatlak kremine devam, bazen acayip şiştiğimi hissediyorum, patlayıverecekmiş gibi..nefes çalışmaları çok işime yarıyor hissediyorum, meğer ne kadar önemliymiş doğru nefes almak..

Koca bir yılı daha bitiyoruz ve çok güzel bitiyoruz..hediyesi, süprizi, güzel kızımızla geldi bu yıl, önümüzdeki yıl da aynı güzellikte devam eder, sağlıcakla kucağımıza alırız yavrumuzu inşallah :)

Şimdi de sıra göbek halimizde :) 22. haftadaki kızım ve ben :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder