2 Aralık 2014 Salı

19. haftamız :)

Güzel kızım hızla büyüyor, göbeğimiz yukarı doğru çıkıyor ve gerginlik çok daha belirgin şekilde hissediliyor..

:)
Bu aralar güzel kızıma mobilya, anakucağı ve puset araştırıyoruz..önce yorumları okuyorum, sonra mağazalarda gidip deniyoruz derken kafam iyice karıştı... ana kucağını referans alarak araba seçmeye çalışıyorum...travel sistem kullanım için...bu arabalar da mekanizmalı olduğu için ağırlıkları fazla geliyor..kullanımı en fazla bir yıl sürecekse daha iyi bir çözüm araştırıyorum, bulamıyorum...en son bebe confort loola araba ve maxi cosi ana kucağı kombinasyonu yapmaya karar verdim ama her an değişebilir :) neyseki daha çok zamanımız var :) araba seçiminin ne kadar önemli ve değişken olduğunu okuduğum bloglardan iyice anladım...kararı verelim, bunun için ayrıca yazacağım :)
Mobilya için de çok kararsızım..herkes park yatak çok kullanışlı dese de ben bir türlü beğenemedim tiplerini..mobilyanın da ufak olanları hoşuma gidiyor, yatak boyu ayarlanabilir olanlar...babamız onları basit bulduğu için büyüyebilen karyolalara bakalım diyor..ben kızım hep aynı yatakta yatsın istiyorum ama büyüyen karyola alırsak onu bizim odaya kurmak çok anlamsız olacak...acaba park yatak mı almalı yoksa ilk günden itibaren kendi odasında ve karyolasında mı yatırmalı bilmiyorum...bu konuda da araştırmalarım sonuçlansın, tecrübelerimi ayrıca paylaşacağım :)
Kızım nihat sırdarın sesine alıştı sanıyorum, onu duyunca kıpır kıpır :)  onu dinlemediğim sabahlar kıpırtı yok...yeni farkettim :)

Güzel kızımı görmeye daha çok var, bu arada onu rahat bırakmak en iyisi..doğuma hazırlık kursu kaydımız için son hafta...haftaya 2 gün eğitimdeyiz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder