15 Aralık 2014 Pazartesi

Doğuma hazırız :)

Haftasonu lotus anneliğe yolculuk okulu ile doğuma hazırlık kursundaydık..kesinlikle çok faydalı oldu...artık doğumla ilgili sorular, endişeler, korkular kalmadı.. :) gelecek sancıları nasıl karşılayacağımı ve acıyı nasıl hafifleteceğimi, nasıl konsantre olacağımı ve doğum anının nasıl tadını çıkaracağımı çok iyi biliyorum.. :)
doğum benim için artık kızım buluşma anı olduğu için heyecan verici ve sabırsızlıkla beklediğim bir an...babamızın da artık doğumda ondan beklediğimiz desteği vereceğine inanıyorum..en azından ne yapacağımızı ikimizde biliyoruz :)..
şimdi bol bol yoga çalışmaları ve yürüyüş yapmak kalıyor geriye.. bir de doğum anını planlamak, taleplerimi sıralamak ve doktorum ile paylaşmak.. bebeğimin doğar doğmaz göğsüme verilmesini sağlamak.. ve bunun ne kadar önemli ve kutsal bir an olduğunu etrafımdakilerle paylaşmam gerekiyor..bunun önemini yeni anladım ve kimse bunu anlamakta geç kalsın istemiyorum...
Bu da kızımız ve babamızla beraber aldığımız sertifikamız :) ailecek aldığımız ilk sertifika :)
Bunu da sadece göbek değil boydan çek gönder dediler, hazır çekmişken ekleyeyim dedim :)..dün akşamki halimiz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder