20 Nisan 2015 Pazartesi

39. haftamız ve büyük buluşmaya saatler kala! :)

Evet kızım artık çok yaklaştık birbirimize...senin kokunu duymama, sana dokunmama, kucağıma alıp hiç bırakmamaya..çok mutluyum, adeta uçuyorum sevinçten...panik veya korku hiç yok sadece mutluluk ve buluşma heyecanı.. :)  ne zaman istersen bizimlesin...sen seç, sen iste ve sağlıcakla gel aramıza...seni çok özledik ve merakla bekliyoruz...İdil'im..hayatımda beklediğim en güzel en ölümsüz ana çok az kaldı..lütfen herşey güzel ve hayal ettiğimiz gibi gitsin... :)

Dün sabah 06:00 da pembe bir sıvıyla başladı sürecimiz..baktım araştırdım, rahim ağzı incelmeye başlayınca kılcal damarlar çatlayıp öyle pembelik oluşturuyormuş...gece 23:30 da nişanımız geldi...yine pembe bu sefer sümüksü sıvıyla...sabah babamız arayarak uyandırdı doktorumuzu aradın mı diye..konuştuk ve bir bakalım dedik...38+1 im artık ve araba kullanmak istemiyorum ama yapacak birşey yok iş başa düştü...atladım arabaya doğru kente yani hastanemize..ultrasonla baktık herşey normal, başımız daha kanala girmemiş..nst de herşey normal, kızım oldukça hareketli...muayenede de rahim ağznın inceldiği ve açılmanın başladığı çıktı...muhteşem..henüz 1 cm..1-2 gün sürebilir dedi doktorumuz ama haftasonunu beklemez :) kasılmaları hissetmiyorum..yani çok hafif birşeyler oluyor ama emin değilim...sanırım anlayabilir hale de geleceğim...yatmak için çok erken, müdahale etmeyeceğiz ve ne zaman isterse gelecek dedi doktorumuz...tıpkı konuştuğumuz ve hayal ettiğim gibi...doktorumuz Orçun Sezer i tavrı ve bu ilgisinden dolayı çok seviyoruz...

Hastaneden çıkınca Koçtaşa uğradım, stor perde için :) Alışveriş sonrası evdeyim...son hazırlıklar da tamam...kızımın park yatağının yatağını serdim...hastaneye çıkmadan önce babamızın pijaması diş fırçalarımız, macunlarımız hepsini koydum çantaya..belki eve dönemem, babamız alır gelir diye..

Anneanneler yarın akşam geliyor, babaanneler bir sonraki gün...Özgür teyzoş da haftaya...bu gidişle sadece Öznur teyzoş yetişecek doğuma :)

Bugün sabah canım komşum Güldan alıverdi çikolatalarımızı hediyelerimizi..bugün onlar için güzel başlasa da kötü devam etmiş :( şu an paylaşamıyorum çok sevincimi...:( inşallah onlar için de guzel haberler yakında gelir...

Bugünden resimlerimiz...

Kızım ve ben;


Çikolata ve hediye kolonyalarımız;


Hastaneye gidecekler...

Valiz ve uçan balonlarımız eksik resimde :)

Biz hazırız ve artık bekliyoruz :)))

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder