13 Nisan 2015 Pazartesi

38. haftamız!

37+0 daki halimiz...


Artık kocamanız :)
Bugün yani 37+1 de hastane için bebek çikolatası ve hediyelerimizin siparişlerini de verdik.. herşeyimiz tamam artık..kızımı bekliyoruz..evdeki hazırlıklara devam..temizliğimiz kaldı..

Yarın pelvis (çatı) muayenemiz var...doğum taleplerimizi konuşacağım doktorumuzla..umuyorum herşey yolunda gidecek ve hayal ettiğimiz gibi rüya gibi bir doğum olacak.. :)

Doğal doğum, hypnobirthing ile doğum benim daoğum hayalim..bu hayali gerçek yapmak için konuşacaklarım;..

Kasılmalarım düzene girene kadar evde takip gerçekleştirmek istiyorum..Hastanedeki takipte sürekli hareketli olmak ve nst ye aralıklarla bağlanmak istiyorum..bu benim sancılarla başa çıkabilmem için gerekli..pilates topum, nefes çalışmalarım, gevşme egzersizlerim ve eşimin desteği ile sancıları çok rahat atlatacağıma inanıyorum..damar yolumun açılmasını istemiyorum..kolumun doğal kalmasını ve rahat hareket edebilmeyi istiyorum..
Doğum anında doğru ıkınabilirim veya ıkınmayı durdurabilirim..ıkınmalarım arası yeterli zamanın verilmesi ve sıcak suyla ıslatılmış havlu ile masaj yapılması kesisiz bir doğum yapmamı sağlayacaktır...zorunlu olmadıkça epizyotomi uygulanmasını istemiyorum...
Bebeğim dışarı çıkarken çok aydınık bir ortam yerine loş bir ortama çıksın istiyorum..mümkünse ışıkları kısalım istiyorum..sakinleştirici müziğimizi açmak istiyorum...bebeğim çıkar çıkmaz benim göğsüme verilsin ve alınmasın istiyorum...yapılacak kontrolleri benim kucağımda yapabilirsiniz..
Kordonu nabız atışı sonlanınca kendim kesmek istiyorum...
Bebeğim kucağımda, tıpkı doğumhaneye girişim gibi yürüyerek doğumhaneden çıkmak istiyorum...
Doğal akışı bozacak, yapılması gereken her türlü müdahale öncesi bilgilendirilmek ve kararımız sonrası işlemin başlatılmasını istiyorum..
Ben doktoruma güveniyorum, doktorumun da bana ve kızıma güvenmesini istiyorum..

Heyecanlı bekleyişimiz devam ediyor..bugün hurmamızı da aldım..artık çok az kaldı hissedebiliyorum :)


2 yorum:

  1. Özlem'cim
    Allah tek avazda kurtarsın.
    Gazsız, huzurlu bol uykulu bol sütlü günler ve geceler diliyorum!
    Sevgilerimle,
    Eda :)

    YanıtlaSil
  2. Eda cım teşekkürler.
    Öpüyorum,
    Özlem

    YanıtlaSil