13 Ekim 2014 Pazartesi

İlk Hareketler :)

3 Ekim cuma, anneannenle beraber görmeye geldik seni miniğim :) kalp atışımız 174...elleri, kolları, bacakları kıpır kıpır görünce inanamadık.. ne zaman büyüdünde o kadar hareket etmeye başladın? :) maşallah sana :)
10. haftada 36 mm olmuşuz.. normalden biraz daha hızlı ilerliyoruz.. 2 hafta sonrasında ikili tarama testimiz var..11 ve 14. hafta arası yapılan test..

biz biraz önden gidince onu da 1 hafta sonrasına ayarlıyoruz, 11 Ekim cumartesi..keşke herhafta görsek seni miniğim..her gördüğümde hızla büyümüş oluyorsun ve bana neşe, ömrüme ömür katıyosun.. :)

11. hafta da 12. hafta özellikleri sergiliyormuşuz meğer :) 50 mm oluvermişiz bile :) ne çabuk :) bu sefer eller kollar büyümüş ve yüzünün önünde sürekli hareketli...ayak parmakların bile seçiliyor ultrasonda.. :) bir de zıplamayı öğrenmişsin :) sürekli zıplatıyorsun kendini canım kuzum :)
terapi gibi geliyorsun bana..beni o kadar mutlu ediyorsunki.. allahım sağlıcakla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah..

ense pilisi kalınlığımız 0.90 mm, şimdi de kan tahlili sonuçlarımızı bekliyoruz..inşallah herşey yolunda devam edecek...

ruhsal dengem normale dönmeye başladı sanki.. vitaminlere başladım.. demir ve omega 3... hızla kilo alma sürecine girdik bakalım...şimdi 65,5 dayız..

şimdiden özlemeye başladım seni... nasıl geçecek önümüzdeki 6 ayımız bilmiyorum...şimdilik seni her hatırladığımda yüzümü gülümsetmen ve içerde kıpır kıpır olduğunu düşünmem beni motive ediyor..

bir sonarki randevumuz 4 hafta sonra... off çok var... ve kim bilir ne kadar çok büyümüş olacaksın o zamana kadar.. seni çok seviyorum canım bebeğim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder