31 Ekim 2014 Cuma

Göbek çıkmaya başladı mı ne? :)


12+4 teki göbek halimiz :)
Aldğım pantalonu giyemiyorum....göbek halen daha onu tutacak yeterlilikte değil :)

Bugün 13+5 teyiz..heyecanlı bekleyiş devam ediyor..kontrolümüze 8 gün kaldı.. özledim miniğimi :)
2 gün önce reflümüz başladı..kahvaltıyı bitirmek üzereyken sanki boğazıma birşey takıldı kaldı..sonra o şey mideme indi..dün de mide asidim ve yediklerim sürekli mideme gelince hemen doktorumuzdan yardım istedim..netten araştırdığım kadarıyla; artan progesteron hormonu mide kapakçığının tam kapanmasını önlüyormuş..yani korkacak birşey yok..gaviscon isimli şuruba başladım...harika..tadı çok kötü olsa da o yanmalar, geri kaçmalar anında yok oldu...aldığım demir ilacını portakal suyuna karıştırıp içiyordum, belki o tetikledi...birkaç gün asidik yiyecek ve içeceklerden uzak durmam lazım..

Benim kuzum için can kurban..o sağlıklı olsun da...mis gibi kokusunu içime çekebileyim, sıcacık minicik ellerine dokunabileyim, bu yanmaların hiçbir önemi yok.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder