9 Kasım 2014 Pazar

Güzel kızımız! :)

8 Kasım cmt cinsiyetimizi öğreneceğimiz için ayrı bir heyecanlıyım :)  güzel yavrum kocaman olmuş görmeyeli. . 12 cm boy ve 129 gr ağırlığımız.. ben de 68,5 kilo olmuşum..başından bu yana 3 kilo almışım, hedefi tutturduk :)
Çok uğraşıyor doktorumuz...minik yavrum açmıyor bacakları...ultrasona ara verdik..merdiveni indim çıktım...Mozaik yedim..biraz zıpladım :) yürüdüm yürüdüm.. artık göster lütfen çocuğum derken...miniğim bağdaş kurmuş, yoga yapar gibi oturuyor :)  büyüyünce sığamamaya başlamışız rahme...ve % 80 kız diyor doktorumuz!... :) muhteşem bir duygu muhteşem bir haber! Canım kızım benim!! :) 2 hafta sonra tekrar bakıcaz kesin emin olmak için ;)
Şimdi sırada isim müzakereleri var... Liste şimdilik yalın ;) bakalım en son neye karar vereceğiz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder