16 Mart 2015 Pazartesi

34. haftamız!

32+6 cumartesi günü doktor kontrolümüz vardı...güzel kızım 2315 gr  ve 43,8 cm olmuş :)
Yüzünü plasentaya dayadığı için yine net görüntü alamadık... sağ eli yine gözünün üstündeydi..başımız aşağıda, popomuz sağ yanda bacaklarımız da yukarıda..o kadar hareketi popoyla nasıl yapıyorsun onu anlamıyorum güzel kızım :)

Bu hafta ağırlaştığımızı hissediyorum, işteki son 3 haftaya da girdik..36. haftayı doldurunca izne çıkmayı planlıyorum...bakalım iyice büyürsek, belki daha da erken ayrılırım..

Perşembe günü babamız iş için gaziantepteydi..teyzemiz bizi yalnız bırakmadı..ne tekmeler attık kızım teyzoşa... yine duygusal sahneler yaşadık :) 
Perşembe cuma günleri ben idari izinliydim..güzel dinlenmiş oldum..zaman çok hızlı geçiyor ve ben artık çok çabuk yoruluyorum..

Kızımın odasındaki boya kokusu hala geçmedi..dolabının kapaklarını da götürdüler, tekrar boyanıp gelecek..çamaşırlarını yıkayamadım o nedenle..kendimize gardrobu ikeadan almaya karar verdik..o gelince artık bizim gardroplara yerleştireceğim ilk olarak..

Bu hafta lansinoh göğüs ucu çatlak kremine başlıyorum..doktorum erken dese de ben başlamak istiyorum..
Bahar geldi..ağaçlarımız çiçek açtı..doğuma kadar baharlık giyecek birşeyler almalıyım..

Limoncuk bu günlerde çok uslu...mazlumlaştı..üzülmeye başladık yine yalnızlığına...başka yerde de yapamıyor yavrum...neyse az kaldı, daha çok zaman geçircez beraber oğlum, az sabret..

Kapı süsümüzün tülünü de tamamladım..geriye hastane kapımıza takmak kalıyor :)

Haftasonu hastane odalarına tekrar baktık..vip suit veya standart odalardan biri olacak..bence standart yeterli..bir de fotoğrafçıyı aramalıyım..sadece onu alıyorlarmış doğumhane ve ameliyathaneye..doğumhaneyi görmek istedim, göstermiyoruz dediler..kafam karıştı ama çok da üstelemedim..

Doktorumuz riskli zamanı atlattık, bundan sonrası kolay dedi..inşallah böyle kolaylıkla devam eder ve zamanı gelince kolayca buluşuruz canım kızımla :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder